29 listopada, 2019

Nova Rolex kampanja – Perpetual Planet

Rolex Alessio Romeo Ayuan Tepui Perpetual Planet - Mamic 1970

Kako se 21. stoljeće odvija, istraživanje radi otkrivanja ustupilo je mjesto istraživanju kao načinu očuvanja prirodnog svijeta. Rolex nastavlja nasljeđe svog osnivača, Hansa Wilsdorfa, podupirući istraživače današnjice na njihovoj novoj misiji: učiniti planet trajnim.

PERPETUAL PLANET

Za osnivača Rolexa, Hansa Wilsdorfa, svijet je bio poput živućeg laboratorija. Koristio ga je kao testno područje za svoje satove od 1930-ih, šaljući ih na najekstremnije lokacije podržavajući istraživače koji su išli u nepoznato. Ali, svijet se promijenio. Kako se 21. stoljeće odvija, istraživanje radi otkrivanja ustupilo je mjesto istraživanju kao načinu očuvanja prirodnog svijeta. Rolex nastavlja nasljeđe svog osnivača, podupirući istraživače današnjice na njihovoj novoj misiji: učiniti planet trajnim.

U tu svrhu, 2019., Rolex pokreće kampanju pod nazivom Perpetual Planet (trajni planet). Za sada, obuhvaća pojačano partnerstvo s Nacionalnim geografskim društvom za prikupljanje klimatskih podataka i inicijativu ‘Plava misija’ Sylvie Earle za zaštitu oceana kroz mrežu zaštićenih morskih “točki za nadu”. Također obuhvaća ‘Rolex nagrade za poduzetnost‘ koje prepoznaju pojedince s projektima koji unapređuju znanje i štite ljudsku dobrobit i okoliš.

Rolex nastavlja nasljeđe svog osnivača, podupirući istraživače današnjice na njihovoj novoj misiji: učiniti planet trajnim.

DUGOTRAJNA POVIJEST PODRŠKE U ISTRAŽIVANJU

U 1926., Hans Wilsdorf predstavio je prvi vodootporni sat na svijetu, Rolex Oyster. Kasnije, 1931., kompanija je dodala “perpetual” samonavijajući mehanizam, kako bi stvorili Oyster Perpetual. Desetljećima kasnije, istraživače je pratio ovaj slavni sat testirajući ga u najekstremnijim uvjetima korištenja. Široko je prihvaćen kao instrument prilikom otkrivanja te je doprinio razvoju Explorer modela 1953., koji je predstavljen kako bi obilježio prvo uspješno penjanje na Mount Everest.

Biti dijelom nekih od najvećih ljudskih avantura inspiriralo je Rolexovu posvećenost istraživanju i istraživačima, kao i nečemu većem od otkrivenja: spoznaju da se mi, kao ljudi, moramo udružiti kako bi se bolje brinuli o planetu.

ŽIVUĆI LABORATORIJ

Rolex satovi pratili su istraživače na najviše planine i oceanske dubine, služeći kao precizan, pouzdan alat. Zauzvrat, ove revolucionarne ekspedicije dokazale su se kao živući laboratorij za testiranje i razvijanje Rolex satova.

Rolex nastavlja nasljeđe Hansa Wilsdorfa, ali s novom misijom: pomoći učiniti planet trajnim. Podupirući one koji štite oceane, proučavaju efekte klimatske promjene i stvaraju održiviji svijet. Rolex podupire znanstvenike, istraživače i vizionare koji bude maštu budućim generacijama – za boljitak trajnog planeta.

Sami možemo daleko, ali zajedno možemo učiniti planet trajnim.

UDRUŽENJE NATIONAL GEOGRAPHIC

U travnju 2019., tim vođen National Geographicom i Sveučilištem Tribhuvan predstavio je ekspediciju svjetskog najvišeg vrha, Mount Everest, koju je podržao Rolex. Lokalno poznat kao Chomolungma ‘Majka boginja planina’, planina je dio Hingu Kush-Himalaya čiji ledenjaci vode opskrbljuju milijardu ljudi. S klimatskim promjenama, ledenjaci se povlače. Informacije od ekspedicije, zajedno s dodatnim podacima uključuje opskrbu vode i potražnju regije, stvorit će bazu novih indeksa kako bi se pratilo zdravlje himalajskog vodenog sustava i izvijestile odluke koje pomažu pri njegovoj zaštiti.

Rolex i National Geographic partneri su u istraživanju od 1954., a veza je unaprijeđena 2017., kako bi promovirali istraživanje vezano uz očuvanje planeta.

ROLEX NAGRADE ZA PODUZETNOST

Od 1976., Rolex je podupirao rad nekih od najinspirativnijih pojedinaca, kroz Rolex nagrade za poduzetnost. Više od 140 laureata postigli su nevjerojatne podvige otkrića, posvećenosti i obnove u poljima znanosti, istraživanja, zdravlja, okoliša i kulturnog nasljeđa. Njihov poduzetnički duh čini naš svijet boljim mjestom.

Od 1976., Rolex je podupirao rad nekih od najinspirativnijih pojedinaca, kroz Rolex nagrade za poduzetnost.

 Rolex nagrade za poduzetnost 2019, laureati © Rolex

OČUVANJE NASLJEĐA

Vizija i vrijednosti Hansa Wilsdorfa danas i dalje vode kompaniju. Od istraživanja radi otkrivanja do istraživanja u pojmovima očuvanja prirodnog svijeta, Rolex nastavlja nasljeđe svog osnivača.

Gotovo jedno stoljeće, Rolex podupire vodeće istraživače, probijajući granice ljudskih nastojanja. S kampanjom Perpetual Planet, predstavljenom 2019., Rolex se posvetio dugotrajnom podržavanju istraživača u njihovim pothvatima štićenja okoline. Za početak, usredotočili su se na Rolex nagrade za poduzetnost i partnerstvo s Udruženjem National Geographic i “Misija plave inicijative” Sylvie Earle. Ali, to je samo početak.

Od istraživanja radi otkrivanja do istraživanja u pojmovima očuvanja prirodnog svijeta, Rolex nastavlja nasljeđe svog osnivača.

Francesco Sauro, Rolex laureat © Rolex
Podijeli

Rolex katalog

Naručite besplatan primjerak kataloga koji šaljemo na Vašu adresu.

Naručite katalog
Rolex Corner at Mamic 1970

Službeni Rolex distributer

Butik Mamić u Zagrebu ponosan je član svjetske mreže službenih Rolex distributera kojima je dozvoljena prodaja i održavanje satova Rolex. Potvrđujemo autentičnost Vašeg novog Rolex sata i podupiremo petogodišnje međunarodno jamstvo s potrebnim vještinama, tehničkim iskustvom i posebnom opremom.

Otkrijte više i posjetite nas u našem Rolex showroomu u Zagrebu. Naše stručno osoblje rado će Vas voditi kroz raspon Rolex kolekcija kako bismo Vam pomogli pronaći idealan odabir za Vas.

Posjetite nas

Pratite nas